بهترین سرخ کن بدون روغن شیائومی در بازار های ایران با بررسی مدل های پرفروش
نوشته شده توسط : shayan

 در مقاله ی  بهترین مارک هواپز ایرانی و خارجی چیست در وبزینر معرفی شده است. پیشنهاد می کنیم به این سایت راهنمای خرید آنلاین سر بزنید و بهترین برندها را مقایسه و مورد بررسی قرار دهید.

 

بهترین سرخ کن بدون روغن شیائومی کدومه؟ کیفیت سرخ کن های شیائومی خوبه؟ سرخ کن بدون روغن چیه و نظر خریداران در موردش چیه؟ اگر به دنبال جواب این سوال ها هستید، بهتره این مقاله رو مطالعه کنید تا به یک جمع بندی در مورد سرخ کن های بدون روغن شیائومی برسید.

 

امروزه داشتن یک سرخ کن بدون روغن خوب یا همان هواپز در خانه ها ضروری شده است. صرفه جویی در زمان، انرژی و مهم تر از آن مصرف روغن یکی از دغدغه های همه ماست.  یک غذای خوشمزه و رژیمی بدون هیچ روغنی و بدون آنکه مزه آن با آب پز شدن از بین بره، فقط با یک سرخ کن بدون روغن آماده میشود آن هم در کمترین زمان ممکن. با داشتن یک سرخ کن بدون روغن شیائومی خشک کردن میوه، مغز پخت کردن انواع گوشت یخ زدایی مواد و… هم انجام میشود.

 

برند شیائومی تمام تلاش خود را بکار گرفته تا سرخ کن های بدون روغن خود را مانند بقیه کالای های موجود در بازار با کیفیت و کارایی بالا تحویل خریداران دهد. شیائومی این سرخ کن ها را با بهترین طراحی و بهترین قطعات در انواع مختلف آن تولید کرده است. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با تمام جنبه های خرید یک سرخ کن بدون روغن از برند شیائومی آشنایتان کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را بعد از دیدن نکات و نظر خریداران بگیرید.

 

 

سرخ کن شیائومی ساخت کجاست؟

آگاهی از قدمت و اصالت کالا، اولین قدم برای خرید میباشد. برای خرید بهترین سرخ کن بدون روغن شیائومی، ابتدا باید بدانید که این برند قابل قبول است یا خیر. شیائومی یکی از محبوب ترین و خوشنام ترین برند های امروز بازار است. احتمالا هنگام خرید گوشی یکی از پیشنهاد های فروشندگان و آشنایان شیائومی است.

 

شیائومی (xiaomi) یا به اختصار mi یک شرکت چینی میباشد که دفتر مرکزی آن در پکن قرار دارد. برند شیائومی را اپل شرق شهرت داده اند و تولید کننده انواع لوازم نظافت، تندرستی، الکترونیکی و لوازم آشپزخانه است. برند شیائومی با تولید محصولات بروز و هوشمند سعی در راحت کردن فعالیت های روزانه دارد و از سری محصولات آشپزخانه آن میتوان سرخ کن بدون روغن، پلوپز، پنکه، اون توستر، اتو بخار دستی، انواع آبمیوه گیری، جارو برقی و … را نام برد. با داشتن یکی از محصولات شیائومی از کارایی و کیفیت آن لذت خواهید برد.

 

شما میتوانید علاوه بر بازدید از انواع سرخ کن های بدون روغن شیائومی، از مقاله های بهترین سرخ کن بدون روغن تفال و بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس نیز برای مقایسه و تصمیم گیری بهتر، دیدن کنید.

 

 

سرخ کن بدون روغن(هواپز) چیه؟

جدیدا اسم هواپز و کاربرد های آن را خیلی میشنویم، اما هواپز یا همان سرخ کن های بدون روغن چی هستن؟ اگر به دنبال سالم ترین غذا ها هستید پس باید طرفدار هواپز ها شوید. این دستگاه های پرکاربرد در کوتاه ترین زمان غذای شما را یخ زدایی سپس بدون هیچ روغنی گرم، سرخ یا میپزند.

 

این سرخ کن ها بر خلاف مایکروویو ها که با امواج الکترومغناطیس کار میکنند با المنت هوا را گرم و غذا را میپزند و با به چرخش در اوردن دمای بسیار داغ به صورت یکنواخت کل ماده غذایی را مغز پخت میکنند. نسبت به مایکروویو ها مصرف انرژی کمتری دارند و ۸۰ درصد کار آنها را انجام میدهند. در کل اگر غذای رژیمی میخواهید و همزمان نمیخواهید با آب پز کردن مزه آن تغییر کند، در ادامه با ما باشید تا به شما یک سرخ کن بدون روغن شیائومی خوب پیشنهاد کنیم.

 

 

کیفیت سرخ کن بدون روغن شیائومی چطوره؟

حالا که تصمیم گرفته اید که یک سرخ کن بدون روغن شیائومی خوب یا همان هواپز داشته باشید، بهتر است که از تمام جوانب آن را بررسی کنید و با خیالی مطمئن یکی از بهترین مدل های سرخ کن بدون روغن شیائومی را انتخاب کنید. در کل محولات شیائومی با دوام و به صرفه و قدرتمند اند و در این قسمت از مقاله به صورت خلاصه تمام‌ نکاتی را که باید در مورد آن بدانید آورده ایم.

 

  • طراحی: بدون شک در دنیای امروز محصولات ظاهری زیبا خواهند داشت. سرخ کن شیائومی هم در رنگ های متفاوت و طراحی شیک به بازار عرضه شده اند.
  • توان مصرفی: توان مصرفی سرخ کن های بدون روغن حدود ۱۵۰۰ وات میباشد و با یک المنت و یک فن کار میکند که قدرت خوبی دارد.
  • مصرف انرژی: باید گفت که چون دستگاه قدرمتندی است و ۱۵۰۰ وات توان دارد مصرف برق تقریبا بالایی هم دارد اما نسبت به مایکروویو مصرف برق کمتری دارد و به صرفه تر است.
  • ظرفیت: ظرف سرخ کردن تقریبا بین ۳.۵ تا ۴ لیتر ظرفیت دارد که حدودا ابعادی ۲۰×۲۰×۱۰ سانتی متر خواهد داشت.
  • قیمت: قیمت سرخ کن های بدون روغن شیائومی نسبت به دیگر رقیبان خود مثل بوش بالاتر است، اما این را هم در نظر داشته باشید که در کنار قیمت نسبتا بالا کیفیت بسیار قابل قبولی دارد.
  • گارانتی: از فروشگاه های معتبر و یا از سایت های دارای نماد اعتماد الکترونیک خرید نمایید تا از خدمات پس از فروش برخوردار شوید.
  • دیگر ویژگی ها: سیستم خاموشی خودکار، یخ زدایی، برنامه های متنوع پخت و پز، صفحه نمایش LED، قابلیت شستوشو در ماشین ظرفشویی و قابلیت اتصال به گوشی هوشمند توسط اپلیکیشن mi home.

با این اوصاف بسیار منطقی و به صرفه است که یک هواپز شیائومی خوب در خانه تان داشته باشید تا با کمترین اتلاف روغن و زمان، بهترین و کم کالری ترین غذا را داشته باشید. تا اینجا از اصالت و کارایی مطمئن شدیم. در ادامه نظرات خریداران و بهترین مدل های سرخ کن بدون روغن شیائومی را بررسی کنید.

 

 

منبع: https://bixbite.ir/the-best-xiaomi-oil-free-fryer/





:: برچسب‌ها: هواپز ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: